Sorgliga människa

2011-09-11 @ 12:47:43

Herregud..kan inte låte bli att skriva lite. Kikade runt på lite olika bloggar här om dagen..och hamnade på Kissies blogg  (http://www.kissies.se/)
Viiilken sorglig människa..
Hon ser ut som ett benragel med jäääättetuttar(tror att ETT av dom väger mer än resten av hela henne)
Men skit samma hur HON ser ut eller hur hon gör med sig själv...det sorgliga i det hela är att hon har så många läsare (läs:unga tjejer) som följer bloggen, kommernterar hur mycket de beundrar henne och vill vara som hon...??
En kommentar jag läste var: Nu har jag följt din bligg i 5 månader och gått ner över 20 kilo,mer ska det bli, nu äter jag enbart barnmat.

BARNMAT? WHAAAAT?
Andra ber henne om kostråd/träingstips..
Det är så att jag vill gråta. Har hon (Kissie) någon aaaning om hur många småtjejer hon påverkar och som kommer att sluta i ätstörningar? Jag om någon vet hur lättpåverkad man kan vara, och tycker iaf att det är helt galet..Jag vet hur lätt det är att hamna där, men hur jävla svårt det är att ta sig tillbaka.. 
Fick bara lov att skriva lite..Galet!

Nä,nu ska jag dricka lite kaffe jag medan lillfisa sover. Kanske lägga in lite foton..hmm?!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0