Flyttat klart

2010-11-17 @ 17:38:49

Då har vi flyttat klart och till och med hunnit flyttstäda, SÅÅ skönt att ha det gjort :) Fick hjälp av Sebastians och mina föräldrar ( Jonte..du skulle ha hjälpt till att bära, jag hade en specialkartong till dej ju,haha..)
Det känns lite konstigt att bo i Ornäs, lite långt hemifrån liksom.. men jag hoppas att det ska kännas mer hemma efter ett tag :)
Agnes tyckte det var jättejobbigt att flytta och var övertrött både fredag lördag och söndag..måndagen sov hon hela dagen!
Nu ska vi åka ut till Svärdsjö en sväng och hälsa på, jag Seb och Agnes.. kul att träffa dom och se hur stor "lillebror" har blivit!
Får skriva mer en annan gång :) Kram Kram




Postat av: Jenny

Ska bli så kul att se hur ni kommer bo :) Säg till när ni är redo för besök så kommer jag o Pontus o hälsar på! Looooove! Puss

2010-11-18 @ 11:23:48
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: bea

ja, blev lite dåligt timat det där :/ hoppas flytten gick bra iallafall trots att du inte fick min eller jonathanas bärhjälp :). Vi får ses på fika nästa gång jag är där :) det var jätte trevligt att träffa dig med!

2010-11-21 @ 20:57:23
URL: http://browneyed.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0