♥♥SOMMARVÄDER♥♥

2010-05-22 @ 13:19:03

Härliga underbara väder ♥♥♥
Vad man kan bli lycklig av att bara titta ut genom fönstret :)

I Torsdags var det iaf vårruset, I TOKREGN, haha.. men Svärdsjös hemtjänst bangar INTE lite regn ;)








Igår så var vi på första föräldrakussen oxå ;) Jag tänkte innan, bara de inte ska visa ngn förlossningsfilm... och vad handlade första kursen om??? Jo, FÖRLOSSNING, haha.... Men hör och häpna..Seb svimmade inte av filmen,haha.. (det var ju tur det) Han var inte alls som jag trodde där, trodde väl han skulle sitta mest tyst, men vart positivt överraskad :)

Grodan har börjat sparka också..väldigt,haha.. Ibland får den till kickar så man får en chock över hur stark de kan vara :)


Syster var på UL igår också.. 13 oktober är deras bebbe (Grodans 3:e kusin) besäknad till ♥ Och det var också 1 bebis, haha
Skoj att vi kommer att vara mammalediga samtidigt :) Tänk va vi kommer att kunna hitta på. Men tänk va trångt det kommer bli runt bordet vid alla familjegrejer ;) haha.. det är för trångt redan nu, det går precis.. hur går det då med 2 till ;)

Har bara 3 arbetsdagar kvar nu iallafall.... sen är det ledighet som gäller. DOCK ine ledighet-lathet utan ledighet - massor att göra tid som gäller!
På planeringen finns:

* sommarkalaset för tanterna/farbröderna på jobbet
* Resa till Stockholm 3 dagar med Anna :)
* Resa 1 vecka till sälen v. 29 med familjen
* förhoppningsvis GBG med älsklingen♥
* ev en tjejhelg som ska planeras lite

+ att jag ska
*måla om en barnsäng, hylla och skötbord (som inte är köpt än) + en stege (kanske med Emmas sällskap♥)
*inhandla massa barngrejer som kommer att behövas.
*gå igenom alla kartonger (ca 10 st) som inte är uppackade än sen vi flyttade ett år sen ;)

Blir det dessutom hus, DÅ är min sommar full i planer, hahahaha....

Sen hopaps jag få MASSOR med tid med mina vänner och familjen under sommaren också :)
Som sagt, dessa 3 månader kommer rulla iväg :)
Nu ska jag plugga det sista så jag blir USK:a till somamren också
Kram på er




Postat av: Ämma

Ja, kanske att den bästa sommaren ever är här? ;)

2010-05-23 @ 10:20:36
URL: http://emmaidre.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0