Nedräkning :)

2010-03-24 @ 09:14:27
(Fast ska kanske börja med hur j*la less man blir på snön som aldrig vill försvinna??? Jag vill ha VÅR,och det är NU )

Men hur som helst...idag är det precis en vecka kvar..ååååå jag räknar dagarna :) och de kommer att gå riktigt fort för jag jobbar nästan varje dag ;) haha...
Är så nyfiken, ska emma behöva börja bygget? tänk om jag bara inbillat mej allt? tänk om det är nåt som inte stämmer? guuuuud va många tankar man hinner tänka fram till den dagen!!! Tur jag har mina underbara vänner som får dagarna att gå :) hihihi
Kaffe med Emma Å Viktoria igår, Jobb med Viktoria igår, Jobb med Brita idag ( dock inte tillsammans men nästan ;) ) å jobbat till 22 i 3 dagar nu, det bara ruuusar iväg.

Ha så skoj på middagen ikväll förresten, jag får vara med en annan gång!

Kram Kram



Postat av: Viktoria

wiiiiie:) Ja snart så! Lovely:)

Ja vi kommer sakna dig, buhu! Får ta en middag igen snart:) Då du kan vara med också:)

2010-03-24 @ 10:35:25
URL: http://wounded110.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0