Igår, Idag, Imorgon..

2010-02-13 @ 13:49:09


Igår hade jag en mindre glad dag..fast den började bra, för Jenny kom förbi med semlor och mjölk och skitsnack :) Senare på dagen var det begravning,vilket var mindre roligt! Kvällen spenderade jag med mamma i Svärdsjö, vi gjorde god mat, kyckling med god sallad, och kollade på Let´s dance. Det var längesen jag umgicks med BARA mamma en hel kväll!

Är glad idag...vädret bjuder på en skinande sol även om kulan också finns där.. och jag är ledig hela dagen..
Ska på bio med Anna ikväll, Den nya komedifilmen farsan :) skoj.. men före det ska jag träna lite :)

Imorgon är det alla hjärtans dag..Och jag och Seb hinner kanske ses 1-2 timmar :( men men...sånt är livet..
Vi kommer iaf ses både måndag och tisdag!!
Hur som helst så hoppas jag att du läser här:

Seb, du får mitt hjärta att slå extra fort, och du får mej att le.. jag är så lycklig att jag har dej.
Jag älskar dej nu och för alltid hjärtat mitt :) Och jag är lika glad varje morgon att jag får vakna brevid dig. Puss och Kram/ ♥Din Michaela♥
                                          

                            







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0