Kräftfiske och Billy Opel..

2010-08-21 @ 13:05:27
Igår var vi till svärdsjö på kräftfiske jag och Seb. Vi fick faktiskt en hel del kräftor... Vi var också över till grannen och lyssnade på Billy Opel som han hade fixat dit. Men lite drygt var det att bara stå, för hade sammandragningar precis hela tiden (ja precis, sammandragningar, annat vart det inte..SUCK) och värk i ryggen..


Idag ska jag ev åka ut till Svärdsjö för att äta kräftor ( vilket jag fortfarande har lite svårt för tack vare Per och Mattias,haha) men har inte bestämt mig än..

Tänk, nu är det verkligen inte många dagar kvar tills grodan är beräknad...

♥Vår underbara lilla bebis för 21 veckor sen♥

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 21 aug 2010.
Du är på dag 276 av 280. (98,6%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 2 fulla dagar (v39+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Beräknat förlossningsdatum Ons 25 aug 2010

Du har 4 dagar kvar till beräknad förlossning.

Fortfarande har jag svårt att förstå att det verkligen ska komma ut en bebis.  Att vi ska bli tre i familjen♥







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0