plugg,jobb,kalas,TRÄNA,sova,jobb,sova,plugg,sova,jobb......

2009-09-05 @ 15:49:30
ojojojojoj,va trött jag är just nu :( men imorrn...IMORRN, är det INGET planerat :)
Pluggade till fyra igår, jobbade sedan på DAK och gick minst 4 mil mellan 17 och 00.kom i säng ca 01.30, sov och sen upp och jobba på DAK 8-12 igen idag, 11 500 steg upp och ner för backarna... 
13.30 fika hos Nadja och Andreas... träna...vila...äta och sen jobba igen 21.30- 02.30... SEN....SOOVVVAAAA!!!
Det enda jag ska göra imorrn förutom att sova är att träna och plugga (OM jag orkar plugga) och BARA MYSA MED SEBASTIAN...kanske se män som hatar kvinnor, har inte sett den än trots att jag köpte den 24 aug,hahaha
MEN denna helg är trots allt självvald gällande jobb och så...fattade bara inte att pluggandet skulle vara så jobbigt...
Nu ska jag pussas lite innan jag ska piggna i under ett rygg- och tricepspass :)

KRAM






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0