Lycklig :)

2009-09-07 @ 23:22:53
Jag är den lyckligaste tjej som finns..som har DEJ..
Du är så bra för mej så du anar inte...lr...det gör du nog..hihi..blir fortf pirrig i magen när jag ser dej, och av dina fina  sms ;) ...du är det snyggaste och hetaste som finns : hihi..
Du står till och med ut med en "uppochnerihumöretmickis" 1 gång i månaden :)HAHA..STOR KRAM : ) : )
Hoppas verkligen du förstår vad du betyder för mej, annars säger jag det igen. Älskar dej Seb.

Har fått mitt nya träningsupplägg idag oxå,hihi..känns super.
imorrn blir det en späckad friskvårdsdag :)
Först friskvårdsutbildning, sen ett combatpass, och ett av de nya gympassen :) I LOVE IT!!

Nu ska jag sova, i Svärdsjö hos mor och far...
KRAM KRAM (Miss U)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0