Jobbar heeela dagen...

2009-09-12 @ 14:05:01
...med Träningsvärk i kroppen efter ett benpass på gymmet och spinning 45 min igår :) FAN VA DRYGT DET VAR, men SÅ skönt efteråt!
 
(under tiden,haha,se nästa bild)

Idag blir det ingen träning.. ( Ja,pappa...du läste rätt..Jag ska INTE träna idag,hahahaha)
ska åka och fixa Camillas hår nu och ska sen jobba ikväll igen..
Senare blir det filmmys med brita å J.Henningsson :) och sen sova hos Syster å Dennis (de ska iväg så barnen sover där JAG skulle sova..hos "mormor och morfar",haha)för jag ska jobba imorrn igen och Sebastian jobbar natt. Kommer sakna dej älskling...du är bra för mej,haha
Imorrn blir det jobb och sen fira Sebs mamma Marie som fyller år på måndag! Förhoppningsvis lite gym oxå :)
Ha en bra dag KRAM


Såhär såg jag ut efter gårdagens pass ;)
 
(efteråt..HAHAHA)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0