Tröööötttt

2009-10-14 @ 22:25:04
Sitter framför tvn, Nadja har precis gått..Oj vad hennes maga växer,hihihi( lägger in en bild imorrn kanske )..och det sparkar :) Oiiiiiii 
Före det var Brita, Viktoria och Frida här och fikade och pratade massa tjejsnack....MYS : )

Dock ett problem...känner mej så "ensam"..känner mej som om jag vore "singel nästan" för Seb jobbar verkligen Jämt! Förstår du inte att jag vill ha dej för mej själv ibland????????? tyvär inte tror jag...Inte på allvar..

Godnatt



Postat av: ApHeX

Ja lägg in bild på magen så kan jag se skillnaden från förra bilden :)



Men om han jobbar så mycket så kan han ju köpa så mycket fina saker till sin käresta? Eller? hehe



Hoppas du har det bra endå,även fast du är ensam hemma.



Hälsa Seb



A n t e

2009-10-14 @ 23:10:57
Postat av: Ämma the king

Men vi kan vara ensamma tillsammans :) Tack för kaffet idag :)

2009-10-15 @ 12:26:53
URL: http://emmaidre.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0