träffat tränaren :)

2009-05-28 @ 21:43:01

Hade första träffen med min tränare på Må Bättre i Falun idag...så nu jlar,hihi, men före det så var dagen inte alls bra :(
Har sovit dåligt, tränat dåligt och ätit dåligt ngra dagar :( vilket såklart inte resulterat i nåt bra, känt mej hemsk och klumpig hela dagen :(
men nu har jag tränat, sitter och äter och ska strax sova, Bra Mickis :)
Funderat mycket på utbildning till personlig tränare... hmm... lockande ;)
Nu saknar jag bara min Seb, känns som det var längesen vi sågs ordentligt nu :( men på söndag ska vi ha mysmorgon = lååång sovmorgon, hoppas jag,haha, och träna, och gratta mamma också ;)
Godnatt




Postat av: Jenny

Nu har jag hittat hit! Det va verkigen på tiden, ellerhur? Hugs and kisses my dear ;)

2009-06-02 @ 18:49:38
URL: http://jennyzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0