Stressig förmiddag och sen jobb

2009-05-22 @ 22:28:39
Började dagen men att tvätta, äta frukost och dricka kaffe. Sen kl 10 skulle jag vara nere på Vibes for life- för att prova träning på vibrationsplatta, funka faktiskt ; ) skönt att göra nåt igen efter febern..
På vägen därifrån ringde jag å hörde när min säng eg kommer, ja... då har den kommit för länge sen..SUCK, (å här har vi trängts i en 90 säng i väntan på den andra delen,HAHAHA...stackars Sebastian, för jag är bra på att bre ut mig tydligen ; ) , Tack för att du sover med mig ändå, hihi!) så pappa fick iaf hjälpa mej att hämta sängen...
Sen var det ju jobb från 12- 22... så stressigt vart det..Haha
Har fått klart att jag ska jobba ons- lörd på peace & love oxkså : )
Vi ( Jag å Seb) har kommit på att vi nog ska ta en utlandsresa i höst,JAAAA va skönt :) Längtar såå!
Jag, Brita, Jenny, Emma och Viktoria ska åka iväg i sommar också, undrar bara när?!!
Nu sitter jag här i Svärdsjö, ska snart gå och sova. Längtar efter din famn <3, du vet att du är det bästa som hänt mig va?
Kram och Godnatt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0