Bröllop och Sovrum fixat!

2009-05-23 @ 23:11:42
Var på bröllop idag, Morbror Anders och Jeanette gifte sig i Hosjö.. Fiint :) Jag vill också, hihi! Sen åkte vi till Bojsen på bröllopsfest. God mat var det, men känns INTE bra efteråt :( Har inte tränat ordentligt på länge, och inte nog med det så har jag fel period i månaden = SUPERsvälld mage också :( Därför fick jag för mej att jag skulle träna efter bröllopsfesten, vilket ni säkert förstår aldrig hann bli av, det vart för sent..  för jag fixade sovrummet när jag kom hem... 
Men sen har jag ju oxkså en alldeles underbar Sebastian som sms:ade och sen även över telefon talade om att jag är superfin oavsett vad jag tycker, och att han älskar mig... klart man mår SÅ mycket bättre av det. Tack älskling!!

Anders och Jeanette ( + Anders Julia)

Satte på benen på min nya säng, och fixade till så att vi fick en SÅ fin dubbelsäng, nu saknas bara den andra hälften ( Seb).. men han får väl sova i den när han slutat imorrn bitti.

Sovrummet före

och efter.....

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya magazine fitness :) Och imorrn blir det Body Combat ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0