Sol och bad..

2009-06-29 @ 01:17:45
Jaha...då har man jobbat 4 dagar a` 15-17 timmars pass på Peace and Love då... hade sån j-la tur att min grupp hamnade bredvid stora entrén, och den största scenen. fick Iaf HÖRA musiken... de som spelade där var bla MÖTLEY CRÜE, Volbeat, Milow, Winnerbäck...m.fl...  alltså de allra bästa från festivalen ;)
Men varmt var det att stå i svarta långbyxor, svarta skor och piké tshirt... och ingen träning fannsdet tid för heller :(

Idag var jag ut till mamma å pappa, syster med man och barn var oxå där.. Axel vart lite trött efter deras badning i barnpoolen så han myste i mitt knä,hihihi
 

Efter det åkte jag, lilebror å Per och badade... ÅRETS FÖRSTA DOPP





och mitt hårband försvann helt plötsligt... ;) 

Per, Jag å lillebror

Nu hoppas jag bara att Per lyckas övertala Jenny att vi ska åka iväg på onsdag...hihi



Postat av: Amanda & Oscar

Åh jag vill också bada!!!

2009-06-29 @ 10:03:37
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är inte mig ni behöver övertala, det är vädergudarna! Så är det när man har häst.. :)

2009-07-03 @ 00:28:14
URL: http://jennyzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0