midsommarafton på sundens....

2009-06-20 @ 17:35:06
Igår var vi på Sundens loge på midsommarfirande...men SHIT va folk det var... tror ALLA va där nästan..och roligt som sjutton hade vi. Ikväll blir det jobba i Rättvik, och imorrn blir det cinderellabåt med syster och Camilla.. och ska köpa nåt fint till min underbara älskling oxå :)  kommer att sakna honom.
Nästa vecka är det Peace and Love... min jobbartid är 12- 03 , ons- lörd, och jag TROR att det är vid mötley- scenen jag ska stå i närheten av.... JIPPI ;)


min nya hårfärg & frisyr ;)

2 bilder från vår lilla förfest hos Per...
Det var jag,Brita, bror Johan och Per... sen kom Annelie & Jenny :)




Postat av: Anonym

Snygg du blev i håret! :)

Vi lär ju synas på P&L!

Ha det!

2009-06-22 @ 21:43:52
URL: http://bravader.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0