Ny mobil på väg....

2009-08-16 @ 13:16:38
Är SÅ glad...har bestält en ny mobil som är på väg,hihihi...En rosa Samsung (förlåt brita...Men den är bara SÅ fin..
vill ju va som du vet du ;)hihi love U)



Nu vill jag ha en ny Mp3-spelare oxå...får se vad jag kan hitta, vill ha en på armen när jag tränar!

Sebastian ligger fortf och sover, vi jobbade båda 2 inatt, och igår natt.... så ikväll blir det soffmys...hihi
Hoppas Jenny kan komma sen Också, så vi kan gå igenom papperen till valideringen inf USK utbildningen.

Har seriöst börjat fundera på en PT- utbildning. Skulle verkligen vilja jobba med friskvård, även leda träningsklasser, men först och främst PT :)
Ska strax iväg och träna nu, och sen skriva kostschema, får se hur det går ;)

Kram kram



Postat av: Jenny

Tyvärr kunde ju inte Jenny komma... Men vi kan väl kanske ta det i veckan? Hoppas att jag slipper sitta på nått sånt där krismöte igen! Kramar

2009-08-16 @ 20:50:50
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Brita

Love you too =)

2009-08-17 @ 16:24:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0