Grrrr....

2009-08-29 @ 13:59:17

Håller på å baka tills Sebastians släkt/familj och min familj kommer...
Och VAD har hänt när jag tar fram de 2 tårtor jag gjorde inatt,som ska garneras? JO, innehållet var för rinnigt och har runnigt ut på ena sian av tårtan och förstört halva tårtan, PÅ BÅDA 2.. lyckades rädda till 1 tårta, men måste nu rusa till ica å köpa nya ingredienser till en ny tårta, som inte kommer hinna bli så saftig som jag vill ha den,grrr
DESSUTOM, medan jag höll på med tårtorna så glömde jag kolla till bullarna i ugnen... hann dock i sista sekund.. men då var de oxå i brunaste laget,haha

ICA...Here i come




Postat av: Jenny

Hoppas tårtorna blev bra ändå! Blev det nå bullar över till mig? ;)

2009-08-31 @ 22:56:18
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: mickis

klart det vart,du vet vart jag bor,hihihihi

2009-09-01 @ 15:57:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0