Grattis Brita...

2009-08-07 @ 07:17:03
Som fyller år idag! Fast vi firade henne redan igår...Det var Jag, Emma, Jenny å Frida som hämtade henne med ögonbindel å åkte till slusscafeét i Falun där vi drack och åt gott innana vi spelade en omgång minigolf ( där JAG vann måste tilläggas, var ett kul spel tills sista 2 banorna då jag å Frida fick samma poäng...då slog tävlingsinstinkten in,hehe). Hade iallafall en jätterolig kväll...  Tack även för festen i Lördags Brita, superskoj var det!
Nu bär det av till Göteborg på en helgsemester med Sebastian å mina bröder :):):)
här kommer lite bilder sen igår.....



             
När jag inser att jag vann,HAHAHA

       
Brita.....

     
Jenny...
  
 
    Frida....


   
Emma...
 

Jenny & Frida


Kram Mickis



Postat av: Amanda & Oscar

Mysigt!!!

2009-08-07 @ 10:07:36
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heja Mickis!! ;)

2009-08-07 @ 10:16:10
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Brita&Emma

Vi lät dig vinna,annars hade du blivit jävligt sur.så det så =) Emma undrar hur det är med din lilltå? =)

2009-08-07 @ 13:29:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0