Myskväll och sen mors dag!

2010-05-30 @ 18:47:52

Igår var vi till Gävle och bodde på hotell...sååå skönt. Vi var ut och åt på Church Street Saloon, världens bästa ställe enligt min mening, har man inte provat så har man verkligen missat något.
Efter middagen gick vi en lång skön promenad runt om i stan..för att sedan sätta oss på en uteservering och lyssna på livemusik :)
♥TACK ÄLSKLING FÖR DEN UNDERBARA MIDDAGEN, JAG ÄLSKAR DIG♥


    



Idag åkte vi förbi Ikea på hemvägen för att jag skulle visa vilken spjälsäng jag tittat på, men som jag tänkt köpa (begagnad då jag ändå ska måla om den och fixa.. och tyckte det var onödigt att köpa en helt ny för det.)
GISSA vad vi hittar i fyndhörnan??? en likadan spjälsäng jag letat efter och skulle visa..och anledningen var för att den redan var ihopsatt och hade stått som visningsex...därav -400 kr.. Var det meningen att jag skulle ha den kanske ;??  känns nästan så. Så nu har vi en säng oxå...som kommer att bli väldigt fin när jag är klar med den,hihi!




Vi har även hunnit med att fira våra mammor på mors dag..med blommor och fika.. nästa år får jag också vara med och bli firad ;) hihi

Är lite orolig fölr imorgon, men som tur är har jag Seb med mig som stöd..haha.. så det ska väl gå bra. orolig för alla frågor bara, haha. (ja, jag ska på min första rättegång..)

Nej, om jag ska ta och laga lite mat till oss nu då, innan det blir lite Wallander och soffmys




Postat av: zeb

Grodan kommer sova så bra i sängen :) dessutom fyndpris, det gillar både jag och plånboken ;)

2010-05-30 @ 20:24:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0