Seeegt

2009-09-17 @ 18:37:26
En seg dag :( Ont i kroppen och känner mej allmänt hängig,vilket jag gjort sen i söndags typ...men men..dumt att klaga.

Skickade efter skitsnygga jeansleggins från Missäy i Göteborg igår, får dom nog imorrn.. Tur jag har dej Annelie som kan shoppa åt mej ;) Köpte nya stövlar igår oxå :)


Gjort en höstbukett oxå, och sytt en bordsduk. Nöjd med mitt köksbord nu,hihi






Nu ska jag över till Nadja och kolla in magen ;) och drická te,haha
Imorrn väntar lite skola..sen blir jag nog ledig i helgen,SKÖNT

Kram Kram

Tack till kära Annelie oxå...du ÄR en Ängel



Postat av: Jenny

Värst vad du har pysslat o fixat!!

Blev hur som helst jättefint :)



2009-09-17 @ 23:00:58
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Nesse

DU är en ängel min vän! ;) fint d blev i köket, nya lägenheten va?! Måste ju få se den snart! Fina stövlar med..passar bra till jeansleggingsen! ;) Puss

2009-09-18 @ 18:00:16
URL: http://nessling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0