6-månadersspruta..

2011-02-22 @ 15:02:27

Idag var vi till BVC och fick 6-månaderssprutan.. Vilket gick bra och än så länge är Agnes pigg och glad.. Just nu är hon pappas flicka och vill gärna vara hos honom..tur det eftersom jag ska vara på jobbet och massera i 2 dagar nu!
Den 13 mars börjar jag jobba lite också, vi har pusslat ihop ett schema,men d är en del att tänka på när den ena jobbar natt å den andra jobbar dag,kväll å helg!
Har förmodligen fått igenom att agnes ska få barnomsorg i Svärdsjö iaf :) underbart..

I helgen ska jag & Agnes åka till Linköping och hälsa på Linda och lilla Loke, spännande..första "semestern" och vi ska åka tåg!
 Annars händer inte så mycket,vi ska börja med gästrummet å sen blir det köket :) Shit vilket trist inlägg,men men.. Har alldeles för mycket i mitt liv justnu för att orka skriva nåt intressantare...

Våren är på gång & jag blir sååå lycklig i solen! Håller igång med träningen oxå vilket är uuunderbart ;) hihi

EGO-bilder ;) hahahahaha
snygg pose innan träningen




 


♥Far och dottermys i soffan ♥







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0