Då var man tillbaka....

2011-12-03 @ 21:05:20

...I Svärdsjö...
Ibland fukar vissa saker bara inte,tyvär.. och i mitt fall kom jag tillbaka till Svärdsjö, själv med Agnes! Nog om detta, det är inget jag tänker skriva om här nu.. undrar ni så fråga vetja..jag tänker inte bitas ;)

Jag bor ien supermysig lägenhet, en rätt stor 2:a så Agnes har eget rum :) idag har jag äntligen flyttat ner lite skit i källarn oxå, det har stått å påminnt mej varje dag nu, så idag när  Agnes sov inne passade det ju utmärkt :) Vill gärna ha lite ordning och reda jag..
Tänk att snart är det jul (och som vanligt har jag köpt dåligt med klappar vid den här tidpunkten...ska fixa lite nästa vecka) det är så myyysigt,men saknar snön lite...det bliringen julstämning utann snö :(
Imorgon ska vi på Julmarknad vid gruvan :) det brukar vara sååååååå mysigt :)


Jag mår iaf bra och är sååå glad att jag har min familj (och vänner såklart) och att jag har dem så nära :) Love U all ♥




Postat av: Amanda

<3 Välkommen hem till Svärdsjö!

2011-12-04 @ 19:01:03
URL: http://glantan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0