Fredag!!

2010-06-18 @ 19:52:16

Idag är det fredag.. och jag har fått en hel del gjort..
Igår lämnade jag in skolarbetet, SÅ skönt..hoppas bara jag slipper komplettering!
Vi var till Socialkontoret idag så Seb fick skriva på att han är pappa, så nu var det gjort..hihi

Idag har jag även börjat städa det blivande barnrummet...men aj oj vad jag känner mig lite seg i ryggen nu :(
känns som mensvärk i både rygg och mage :(

Det känns spännande att Grodan börjat växa så mycket att man känner både fötter och annat bara av att den sträcker lite på sig :) sen är det så mysigt när den sparkar oxå.. Jag är världens lyckligaste som har både Seb och Grodan♥♥

Nej, nu ska Mickis vila ryggen och slöa..
Kram Kram







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0