Här kommer Sommarbilder...

2010-07-16 @ 12:18:41

Familjen Idre´s pool (som INTE ska tas bort,haha)




Emma och Johan på Slussen där Emma förlora minigolfen,haha (fast jag vann inte heller..)




Älsklingen på slussen




Strandmys på Roxnäs udde♥



Jag Och Grodans farmor var på självplocket i Borlänge och plockade en varsin 10-liters hink med goda jordgubbar







Imorgon åker jag och hela familjen till Sälenför en veckas semester.. Seb kommer på måndag och stannar till Onsdag. Det ska bli skönt att komma bort lite, och det blir väl sista semestern där man inte är förälder..
HELT SJUKT.. Snart har vi en bebis och det kommer något helt nytt i vårat liv :) Svårt att tro att det bara är 5 veckor kvar.. och i princip skulle den kunna komma när som helst...
Tiden har gått väldigt fort, fast jag är ju inte den som sitter still och låter dagarna bara gå utan ser till att fylla dem med saker att göra :)
Det mesta är ialla fall klart inför bebisens ankomst, sängen ska målas en gång till bara och mamma håller på att klä korgen.. annars är skötbort ihopsatt och målat, kläder är tvättade och vagn och bilstol står redo..
Har tom packat BB- väskan hemma IFALL det skulle hända något i Sälen..
Nu ska jag ut och gå lite, promenera bort till Emma och Jois på lite kaffe :)

KRMA KRAM







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0