3-4 veckor kvar till bebis♥

2010-07-29 @ 12:26:19

Då är det bara 3-4 veckor kvar till bebis.. dock tror både jag och Seb att den kanske kommer komma lite tidigare.. varför vet jag inte men bara känns så! Allt är iaf klart nu.. sängen och rummet :) Å har målat alla möbler HELT sj,hahaha'
Bebisen har förresten sjunkit ner ordentligt och fixerat sig, så nu är den på g ;) hihi
Tydligen blir jag inte större än såhär om magen, då det fixerat sig och börjat sjunka....

Bild för dagen :)



Grodans rum




Vad har hänt annars? Jo, vi har vart i Sälen allihopa..vart en lång vecka (för mig..de andra tyckte den gick snabbt,haha.. men jag hade ju Seb med mig bara 2 nätter)
I Sälen hann vi med att bada på Experium (inte alls så bra som jag trodde), vandra lite samt åka på diverse utflykter...





Vi har hittat ett hus också :) så nu håller vi verkligen tummarna att vi får det, det är inte 100 % klart än..hihi











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0