Julhelgen har passerat

2010-12-28 @ 12:31:07
Då har julafton passerat..vem tror ni glömde kameran BÅDA dagarna på Agnes första jul??suck! Tur att SEB har bra mobilkamera och att andra tog fina kort, Frida bland annat,hihi!
Agnes fick massor med julklappar: kläder,filmer,böcker,leksaker... Jag Fick massa presentkort och en symaskin bland annat! När jag fyllde år fick jag helt nya vinterdäck av Seb :) så nu får Agnes åka min bil med..

På min födelsedag hade vi lite fest här hemma..rätt lugnt vart det men jag hade riktigt trevligt! Agnes sov hos mormor och morfar för första gången (och det var inte hon som grät i hallen när jag skulle Åka, det var minsann jag det..haha)
Julafton spenderades i Borlänge och juldagen i Svärdsjö.. Inge gråt för tomten vart det heller ;)
Som ni ser här så har Agnes börjat äta lite mat ;) gott gott..
Kram kram

Gott med gröt!


Klänningen Agnes fick av farmor och farfar


En liten tomtenisse


Inte rädd för tomten heller,haha


Såhär mysigt hade Agnes och morbror på juldagskvällen...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0