Första advent har passerat..

2010-12-01 @ 11:35:52

Tänk, redan så har första advent passerat, gud så fort det går, snart är det julafton och nytt år!



Agnes växer och växer, hon är nu 60 cm och väger 5,5 kg :) Mammas stora tjej♥
Hon är så duktig och skämmer bort oss (mig) med att sova hela nätterna, 11-12 timmar i sträck utan att vakna.. sen när hon vaknar så ligger hon och skrattar direkt :)

Igår var jag och lillfisa iväg och träffade mammagruppen.. Roligt att träffa alla igen, det får inte dröja allt för länge tills nästa gång :) Och tyvär hittar jag inte mobilsladden till datorn så kortet på bebisarna kommer sen :)
Tänk vad duktiga bebisar vi fått allihopa, det var ingen som gnällde ens.. alla verkade väldigt nöjda!
Agnes var den enda som inte sov något under träffen (hon hade väl inte tid,haha) hon sov i bilen hem.. sen somnade hon inte förrän sex (!!) på kvällen..DÅ var hon trött och lite kinkig kan jag lova.
Tack alla för en mysig em, och Erika för allt gott fika och gott bröd. Ni bodde väldigt fint :)

Igår gjorde jag klart mitt efterlängtade skafferi :) det viktigaste av allt,haha.. har alltid velat ha ett, helst skulle jag ju ha ett som man kan gå in i, men detta blir bra det med.
Vi håller på för fullt med Agnes rum också, gud så tråkigt det är med allt underarbete..

Har fått kontakt med min morfar också (nej,varken jag eller mamma har träffat honom) men jag skrev ett brev och nu är tanken att vi ska ses och fika lite hos oss, mamma ska också vara med.. spännande..

Idag ska vi träffa Brita, var ett tag sen♥

Nu är det full fart fram till jul, julklapparna ska handlas klart, jag fyller år, vi ska ha lite fest då (får se hur jag klarar en hel natt utan Agnes som ska vara hos mormor..Agnes klarar det garanterat jättebra..men jag då,haha)

Undrar när jag ska ta och tatuera mig då, ska ju tatuera in en grej från Agnes :) bara jag får tid och råd..
Kanske ska önska mig det i present ,haha.. fast är så mycket annat jag känner att jag behöver, som presentkort på massa ställen, typ IKEA.. Nu vill man ju köpa till huset.. och stadium så att jag kan köpa nya träningsskor..och kuckelikana...oooh..ju mer jag funderar ju fler ställen kommer jag på, haha..
I vår familj lottar vi vuxna om vem vi ska köpa till..så jag ska tydligen ge min önskelista till Jonte :)

Nej, nu ska jag mysa med min sovande bebis :) Sen ska vi vänta på att Britis ska ringa..
Nadja smsa:ade precis och sa att jag var dålig på att uppdatera bloggen..haha..sjukt att jag precis satt och skrev ;)
♥ Grattis förresten Nadja och Andreas till förlovningen ♥




Postat av: Nadja

Tack snälla du :D <3

2010-12-01 @ 11:53:16
Postat av: Jenny

Härligt att se en uppdatering! Det va på tiden... ;) Loots of looooooove!

2010-12-01 @ 19:06:13
URL: http://jennyzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0