Today is the day♥

2010-08-25 @ 12:23:39
Utgår från dagens datum: Ons 25 Aug 2010
Du är på dag 280 av 280 = 100%
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).

Beräknat förlossningsdatum IDAG
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.




Imorse vaknade jag halv sex och kunde inte somna om.. (dessutom kunde jag inte somna igår kväll heller) och jag fick för mej att jag inte kunde känna någon bebis.. Sebastian tyckte som vanligt att jag överdrev det hela litegrann.. haha.. men jag lovar, man får panik när den är helt stilla och dessutom vägrar reagera på att man buffar som en tok hur länge som helst. NU inser jag ju att bebisen kanske var trött och tagit lite sovmorgon ( eller så ville den inte höra på sin pappas morgonsång och mammas hemska röst,haha).. men nu har den iaf kommit igång igen :)
Skulle gissa att den väljer att titta ut i helgen, för Nu är Seb ledig 2 dagar.. så den kommer väl när han jobbar igen (tur det är nära hem från Blge..haha)

Tråkig kanske jag är som bara skriver om Grodan just nu.. men å andra sidan behöver man inte läsa..och det är ju faktiskt så mitt liv ser ut precis nu..väntan och väntan och nedräkning av dagar...

♥♥♥

Sebastians föräldrar och bror var här igår för att gratta 26-åringen :) Han fick en kamera och en kratta till huset,  samt presentkort på Jula så han kan köpa de grejer han vill ha tills vi får hus :) han har fått värsta inspirationen och längtar redan efter att skotta snö (han sa att det är tråkigt att vi inte har större uppfart för det blir så lite att skotta,haha, han hinner nog ändra sig skulle jag tro) och till nästa sommar och klippa gräs :)
Själv tycker jag det ska bli spännande att flytta in så nära jul, tänk.. vi kommer fira jul i vårt egna hus (nu kommer vi väl vara borta över jul hos föräldrar och släkt, men iaf så HAR vi vårt egna hus..underbart)
Och när jag fyller 25 bor vi ju oxå där..så då blir det kalajs på roddarvägen :) hihi

Nej, om man ska ta och göra nåt kanske, hmmm..vore väl en ide..kanske ut och röra lite på sig och försöka få igång det här nu ;)



Postat av: Ämma

<3

2010-08-25 @ 12:31:36
URL: http://emmaidre.blogg.se/
Postat av: Monica Blomström

KOOOOM NU BEEBBIISS :)

2010-08-25 @ 13:24:36
Postat av: zep

Hipp hurra snart är det grodans dag :)

2010-08-25 @ 17:58:05
Postat av: Jenny

Vi som läser din blogg vill ju läsa om det du har på hjärtat :) O Vi har också längtat o räknat dagar tills grodisen skulle titta ut :) O nu är hon här!! <3 Längtar tills jag får krama om dig som aldrig förr!! Grattis igen gummsan :)

2010-08-28 @ 09:03:25
URL: http://jennyzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0