Bara 3 veckor kvar.....♥♥♥

2010-08-02 @ 15:58:35

Nu är det bara 3 veckor kvar tills grodan är beräknad (kan vara allt från 1 vecka till 5 veckor dock, hoppas på det första,haha). Vi var på barnmorskebesök idag, allt såg bra ut och grodans lilla hjärta slog som det skulle :)

gravidkalender:

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 2 aug 2010.
Din graviditet startade Tors 19 nov 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tors 3 dec 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 257 av 280. (91,8%). Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar (v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 25 aug 2010
Du har 23 dagar kvar till beräknad förlossning.


Igår var jag och gymamde en sväng. Jag hade så himla tråkigt och kände bara att jag verkligen behövde göra nåt .. skönt var det och avslutade med en stund i bastun :)


På kvällen var jag tilll älskade Emma och kollade på film, MYS♥ hade med mig av de nybakta dumlekakorna som jag också gjorde igår, så nu ligger de i frysen :)

   
På väg in i ugnen...                                  I färdigt skick...


Nej, nu ska jag göra mig klar för vi ska på middag ikväll, mums :)

Kram kram







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0