EGO....HAHA

2009-09-13 @ 20:49:16
Har sovit dåligt inatt så är supertrött nu :(
Jobbade till 16 och åkte sen till Sebs föräldrar för hans Mamma fyller som sagt år imorrn! Åt en jättegod fast annorlunda kolapaj med lingon !!!!!!!

Trots en "PMS-Vecka" med lite extra av allt,särskilt godis...känner jag mej nöjd precis nu... och tog därför kort på mej svälv, precis nu.. hade några av mina favvo-plagg på mej och Bra (vilket inte händer jämt direkt)haha

Ego?Fine..men tänker lägga ut dom ändå :) För man Ska va nöjd ibland oxå  :)

Först....min skinnjacka, svarta långa t-shirt och jeansleggins... + skinnstävlarna :) hihi






2 sekunder efter...MYSKLÄDER PÅ : )




Och här är min fiiina spegel av Camilla, med lite dekoration :) love It




Då var det gjort. Nu blir det filmen Baksmällan..JÄTTEBRA.. lite rödvin, mat och snacks... sen SOVA!!
Imorgon väntar träning och pluggande!

Godnatt.Kram







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0