orkar inte plugga :(

2009-09-24 @ 14:47:02
Kommer på ALLT annat jag måste göra, vilket gjorde att min "walk-in garderob" vart totalstädad,haha.
Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska Försöka plugga. sen blir det träning!
Igår kväll var jag & Älsklingen på Pitchers och drack 2 glas vin (han drack dock 2 öl ist...)
På eftermiddagen var jag ute och promenerade...UNDERBART fint höstväder. glömde mobilden hemma så kunde ej fota, men hittade passande foton på nätet ist :)


Så fint med höst :)

nu ska jag försöka plugga :)
förresten, På lördag ska hela huset gunga som aldrig förr ;) hihihihi..precis som sist


Jag brita och Johan :) kram kram



Postat av: Brita

å,va fina vi va =) fan va skoj vi ska ha på lördag =) längtar...puss puss

2009-09-25 @ 17:58:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0