Mickis har åter satt sig ner i skolbänken.....

2009-09-01 @ 16:48:24

Jaha,då har man börjat läsa USK:a då...känns bra men ovant..


Läser på yrkesakademin men ska även jobba samtidigt..

Igår och Imorse var jag ut på sköna morgonpromenader, vilket gjorde mig MYCKET piggare vid skolbänken,haha




härligt promenadväder...

i lördags hade Sebastian kalas här också, hans släkt + min familj var här..och JA, det slutade bra med tårtorna,haha. På kvällen var Jag, Brita, Johan,Jonas, Joel och Anders ut på Harrys... Träffade på Sandra på krogen oxå!!

    

Nej,nu blir det snart lite Body Combat :)
KRAM




Postat av: zeb

Tror visst det blev kupolen med mig=)

2009-09-01 @ 21:10:14
Postat av: mickis

Haha,ja det vart visst så,men spenderar GÄRNA tid med dej älskling!!

2009-09-02 @ 17:15:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0