Besökt familjen i Svärdsjö, och farmor!

2009-09-18 @ 19:11:05
Efter att ha varit i skolan en sväng vid ett åkte jag och Nyvakna Seb till Syster där mamma,pappa, syster,Dennis,lillebror, Alva och Axel var... Skoj..och Alva har lärt sej attt cykla, DUKTIGT GJORT!!
Åkte sen till farmor å hälsadde på en sväng innan  vi åkte hemåt.



nu har jag Ont i kroppen å är helt slut,nu får det vara nog..bryt ut nån gång dåååå... har vart såhär hela veckan..
men nu är det värre. Blir soffläge ikväll!

Köpte nya träningsbyxor idag , med skön bred mudd upptill... :)


SÅÅÅÅÅ SNYGGA ;) och rumpan blir snygg i dom,hahaha

var förresten till Nadja igår som jag skrev... hihi...det syns redan på hennes mage så jag fick lov att ta kort :)



Nu ropar tvn.KRAAAAMMMM






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0