Vilken helg!

2009-11-01 @ 13:28:22

Såhär har min helg sett ut-. Partaj i fredags, halloweenmiddag hos Seb´s föräldrar å släkt, sen partj igen...
VAD har hänt, Mickis brukar ju jobba JÄMT!!!!haha...så det var på tiden med en helhelg,haha..
Mår faktiskt rätt bra idag, men sebastian hällde i mej massor me vatten igår kväll...och  Smart som han är så sa han att han bara skulle äta lite så skulle han komma å lägga sej (Och JA,jag hann såklart somna..vilket han räknat ut..jag som ville prata å kramas,HAHA)
Idag har vi en ovanlig dag..båda är nämligen hellediga...tillsammans. Idag blir det mycket mys å film ikväll!
Tack Brita,Paula, Jägarna i Ånglan, Per å Mattias för en rolig helg :) hihi..
Nu ska jag pussa på karln :) Min älskade Sebastian,hihi



Postat av: zeb

Puss på dig med :)

2009-11-01 @ 13:31:10
Postat av: Viktoria

Va härligt:) Det förtjänar ni verkligen:)

2009-11-01 @ 15:25:56
URL: http://wounded110.blogg.se/
Postat av: Brita

Tack själv gumman =) det har varit en riktigt rolig helg =) puss puss

2009-11-01 @ 15:51:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0