Bilder från senaste dagarna...

2009-11-07 @ 20:09:04

Mitt och Emmas bullmys på onsdag morgon :)




Härligt att vakna på torsdag morgon...med SNÖ ;) hihi



Alva fyllde 5 år på torsdagen ...gissa vem som köpt en sminkdocka...ME och Seb ;)haha





I Torsdags hade vi en liten tjejträff hos Emma med glögg och pepparkakor, gott!!





I fredags var vi å provkörde en sån bil som Seb kanske ska köpa, Audi a4 2.0 TDIe  (som jag INTE kommer att köra,inget för mej.. haha..håller mej till min kära blå Seat Ibiza...) Men snygg är den ju,hihihi
rätta färgen av dessa är den beiga..


Igår jobba jag å per i borlänge på en krog...va faktiskt riktigt skoj, tycker om att jobba me per, men vi känner väl varann så bra så då blir det ju skoj för det. Å festen vart lite mer planderad igår också...ska bli SÅÅ skoj!
Nej, nu ska jag jobba å sen se lite tv.KRAM



Postat av: zeb

Mm, bilen är nästan lika snygg som dig :)...fast inte skönare ;) puss sexy

2009-11-08 @ 16:17:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0