Ledig Torsdag....

2009-05-21 @ 14:07:08
Sitter här och dricker mitt obligatoriska morgonkaffe.. Gott!
Igår var vi ut på krogen..Jag, Brita, Storebror, Jonas och Madde. Riktigt skoj var det.. Det va riktigt mycket folk och vi träffa många vi kände :) Men lite arbetsskadad är man tyvär när man går ut...tråkigt.. :(  Men var iaf skoj att gå ut för det var länge sen,hihi! Snart väntar också en båtresa med några av vakterna.. och precis när jag åker  fyller min lillebror hela 18 ÅR !!!! Precis som förra året så lyckas jag pricka in hans födelsedag med en båtresa.
Nu sitter en nyvaken Sebastian här och har knappt några ögon,hihi...men lika fin är han för det..Älskar dej ;)
Vart så glad när han kom hem vid sex imorse, och det första han säger till mej är hur fin jag är :) underbart!!
Idag väntar urstädning i Borlänge, tråkigt..men nödvändigt,haha! 
I helgen ska jag iaf på bröllop, Morbror Anders och Jeanette ska gifta sig, STORT GRATTIS!
Ha en bra dag, KRAM


 Jag å Brita på Krogen






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0