Storhandling, bullbak,besök och träning....

2009-05-25 @ 17:45:26
Jaha, då har man vart ledig idag... men dagen försvann fort som attan ändå.. :(
Började med att åka och storhandla på City Gross.. Kylen ekade väldigt tomt,haha!
Sen städade jag lite och bakade bullar tills mamma, pappa och lillebror kom och hälsade på..
Men saknar DIG, vår enda lediga dag på länge, och än har jag inte sett röken av dig :( (varför måste du jobba nätter och sova på dagarna,snyft)
Ska dra ner och träna nu, dumt med tanke på att jag inte ätit mer än frukost och en bulle till kaffet nu... men vill vara hemma igen tills pojken kommer, (så va gör man inte), har iaf ätit lite kesella,en halv banan och en kiwi...
Känner mig inge glad idag alls( vilket ju inte blir bättre av att det är fel period i månaden)... hoppas d blir bättre av träning, om jag orkar ta i.. Suck :(
Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0