Kalas och ihopplockning hos Sebastian

2009-05-17 @ 22:16:28
Igår kom mina bröder och Nadja för Eurovision songkontest..en trevlig kväll trots att man inte va så pigg..
popcorn och morotsstavar och chips stod framdukat tillammans med ett glas vin, Nice :)
Imorse vaknade jag och låg och kollade på sebastian ett tag, SÅ himla fin...och bara MIN :)Som tur var va han på kramhumör han också, så jag fick ligga på hans arm och bli krafsad i håret,hihi, alldeles underbart va kär jag är :)
Idag fyllde bror Johan år, 28.. fick springa å köpa present och blommor medan pappa ringe typ 1000 gånger och undra vart jag var.....ja, SÅ snabb är man inte när man e sjuk,haha
På eftermiddagen plockade vi lite hos sebastian så vi kan städa ur där!Nej, nu ska jag gå och ge pojken en puss.
GODNATT OCH KRAM



Postat av: zeb

Puss min supersköning :)

2009-05-18 @ 00:03:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0