.....

2009-06-23 @ 11:52:18

Jag har en dröm...en alldeles underbar dröm egentligen, jag drömmer när jag är vaken.. jag drömmer när jag sover..
Hur ska jag förklara? Och vad ska jag göra åt den? Vill inte att den ska försvinna, men önskar den inte vore så stark....
Och hur jag än försöker trycka ner den så kommer den hela tiden tillbaka, men med ännu större styrka...kanske kommer den dagen jag måste välja, dröm eller verklighet? vill inte dit, är livrädd för den dagen..att behöva välja...
Hoppas DU förstår, men den biter sig mer och mer fast i mina tankar...vet inte vad jag ska göra åt den? förlåt!




Postat av: Amanda & Oscar

Poetiskt värre :)

Såg att du hade en blogg, det visste jag ju inte, kul!!

2009-06-23 @ 18:21:22
URL: http://glantan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0