Oj va längesen..

2009-12-04 @ 10:39:55

Nu har vi haft festen... i Lördags :) här kommer lite bilder.......som säger allt om hur kul vi hade :)
Vill speciellt Tacka mamma Susanne för de goda bröden hon stått å bakat, min pappa Kent och pers mamma Annika för hjälp med salladen och borden :) och Sandra för hjälp med all servering.
Tack oxå alla ni som hjälpte till att städa och fixa tillbaka borden..och till våra kära Sambos Seb & Jenny! 
Sist men inte minst vill jag ju tacka Per, tänk att vi 2 ändå lyckades fixa så mycket tillsammans på egen hand, utan att ha ihjäl varandra,haha...LYCKAD FEST säger jag bara.
Tack såklart för alla fina presenter.

Här syns dels Jag å Per som var själva "festarangörerna"




Jag har Skitkul,
som kanske syns,haha



Per å Britis posar




Min älskade kökshjälp Sandra...Tack tack,såååå snällt





Per och Jenny





2 av mina kära syskon, systers man och min älskade sambo Seb♥






Nu bär det snart av mot Göteborg för att hälsa på Annelie, gå på fitnessfestivalen och sen på liseberg :)






Det kommer bli en underbar Helg......KRAM♥




Postat av: Jenny

Säger bara en sak honey: LOVELY :D

2009-12-04 @ 12:13:59
URL: http://jennyzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0