Julafton♥

2009-12-24 @ 20:38:07
Har idag haft en alldeles UNDERBAR julafton.. den började hos mamma å pappa, för att sen åka till Borlänge till Seb´s familj med lite mat och julklappar. Efteråt åkte jag tillbaka till Svärdsjö där jag spenderade resten av kvällen med mat,tomte och julklappar i massor.. Har fått riktigt bra klappar. Bland annat har jag fått presentkort på underverket, hemmagjort julgodis, presentkort på lust & fägring samt massa produkter till kroppen och fossingarna som lotion o s v från bla bodyshop.
Det allra bästa var såklart Seb´s "bortskämmar-klappar", haha... han är SÅ go :) fick ett strykjärn som jag behövde verkligen,  en ROSA IPOD,HIHIHIHI plus OBHnordicas vattenkokare och shaker : 



i Present fick jag bland annat deras kaffebryggare oxå av Familjen...så nu har jag 3 saker från samma serie!

Av Seb i Present fick jag en underbar röd julklännig från sisters. Det kommer bild på den :)

Nej,Nu ska jag mysa med familjen. UNDERBARA JULAFTON.. längtar redan till nästa, som oxå kommer bli jättebra! En ledig Seb bland annat,haha.

♥God Jul och Gott Nytt År allihopa. KRAM♥



Postat av: Zeb

God jul till min älskling :)

2009-12-27 @ 12:26:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0