fitnessfesten ...

2009-12-06 @ 02:08:25

Här kommer massa bilder,hihi



Träffade på LINDA FODOR,HIHIHIHI (Jag vsom alltid läser hennes blogg..har den länkad på sidan)






Lite väl stort...inte så fint enl. min smak..





Lite tävlingar....






oooh,farliga män... ;)








kvällen avslutades med diskobowling och "efterfest" med gamla-minnen-prat..hur mysigt som helst...har saknat Annelie :) Älskar dej gumman...








Postat av: Nesse

Aww..har saknat dig med! var riktigt välbehövligt med lite nostalgi! ;) Men måste ju säga att jag ser lite halvt weird ut på bilden, ser typ ut som jag är amputerad ju och så har jag fått mustach :)....men men.. Älskar dig också, oehört mycket! :*

2009-12-06 @ 15:46:45
URL: http://nessling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

         RSS 2.0